Friday, August 21, 2009

i'm losT




Trying To geT back on Track...sigh...

i'm losT

3 comments:

Dr Iwan said...

bagus2...kembali ke tract yg asl....jgn tergelincir ke mne2..semoge bulan ramadhan ini mmberi sjuta kerahmatn n keberkahan pd kte sme..aminn

Nurul Amiza Mat Adam said...

salam~

Dari Abu Hurairah r.a. dari Rasulullah s.a.w., sabdanya:
"Allah Azzawajalla berfirman-dalam Hadis Qudsi: "Aku adalah menurut sangkaan hambaKu dan Aku akan selalu besertanya selama ia mengingat padaKu. Demi Allah, niscayalah Allah itu lebih gembira kepada taubatnya seseorang hambaNya daripada seseorang di antara engkau semua yang menemukan sesuatu bendanya yang telah hilang di padang yang luas.
Barangsiapa yang mendekat padaKu dalam jarak sejengkal, maka Aku mendekat padanya dalam jarak sehasta dan barangsiapa yang mendekat padaKu dalam jarak sehasta, maka Aku mendekat padanya dalam jarak sedepa. Jikalau hambaKu itu mendatangi Aku dengan berjalan, maka Aku mendatanginya dengan bergegas-gegas." (Muttafaq 'alaih)

Rahmat Allah itu sangat luas, selagi ada masa, kembalilah pada-Nya.

Nazrul Amar Husin said...

Dr Due : same2..aminnn

Dr Nurul : Tq for those comment...really2 appreciates tat..^^

-mahasiswamedan- © 2008 Template by:
SkinCorner